Dün gece 12 de suyum geldi ve acil sezaryene alındım kuzularım küvezde ama durumlarının iyi olduğunu söylediler solunum cihazına bağlı değiller 3 saatte bir görmeye gidiyorum mini miniler inşallah büyüdüklerini de göreceğim. Yarın taburcuyum onlarsız eve gitmek içimi dağlasada herşey onların sağlığı için sormak istedikleriniz varsa sezaryen doğum yapmış taze ikiz annesi olarak yardımcı olabilirim