svmm Han-003 bende 13. Haftada çok oluyordu doktoruma söyledim magnezyum eksikliğindendi magnezyum kullanmaya başladım geçti hala kullanıyorum doktorunuza danışın
Bebek-geliyor Han-003 bende gebelik başından beri var rahim büyüdükçe artıyor siyatik ağrıymış bende fıtık da var belimde ama isterseniz doktora da bir danışın magnezyum kullanmaya erken başlamıştım bu yüzden Şimdi 31+2 deyim.
Aycan_akay54 Han-003 hamileliğimin başından beridir var 33 haftalık şuan bazen batıyor bazen ağrıyor koltuktan kalkarken zorlanıyorum uyurken zorlanıyorum doktor normal dedi
Baharhnm Ay ben 27+1′im bugün gün boyu bende de vardı bende merak ediyorum normal mi acaba. Bi insanın kalçası nasıl ağrır ya😅