Kızlar herkeze merhaba bu sefer benim icin degil komşum icin yazıyorum 9 haftalık hamile 1 aydır koronadan dolayı hep karantinadalardı birinde bitti birinde cıktı 4 haftalıkken gitmişti en son dünde gittiginde doktor demiş rahim agzım cok acık baya acıkmış hemde 12. Haftaya kadar kapanmassa dikiş atıcaz demiş başına gelen varmı birde bebek cok aşagıdaymış zaten 4
Haftadan beridir kahverengi akıntısı var