Devlet hastanesinde çocuğumu ve kendimi strese sokamam. Doğuma özel değil normalde bile insanlara ters davranıyorlar ki gebeyken daha hassas oluyoruz. Özelde hemen sezeryana alıyorlar diyenlerin abarttığını düşünüyorum benim doktorumda özel normal doğurmam için tam destek veriyor korkuyorum diyorum bazen ama sezeryanın konusunu bile açmıyor adam yani.