Selinnusta canım öncelikle Allah hayırla kucağına almanı nasip etsin. Benim de 60 günüm kaldı bende de aynı korkular var ya bakamazsam ya bir derdi olur anlamazsam diye. Ama bir de şuradan bak , hayvanlar bile annelik yapabiliyor , biz insan olarak neden yapamayalım ? Öğreniyorsun her şeyi zamanla , zaten Rabbim sana o annelik gücünü de içgüdüsünü de veriyor. Korkma, İnşAllah iyi bir anne olacaksın 😍