bigunanneolucak https://imgyukle.com/i/Yf4u8P https://imgyukle.com/i/Yf4ILY https://imgyukle.com/i/Yf45oq kızlar yumurtlamanın 17.günü bugün. 14.günü kan vermiştim 1.1 cıkmıştı. Görebiliyor musunuz ? Olabilir mi böyle bsey
Fly38 bigunanneolucak hiç bir hormon gebelik yokken gebelik testini pozitif çıkarmaz. Bence pozitif sonucunuz umut vermek gibi olmasın ama bende çok testlerle uğraşmıştım ordan tahmin edebiliyorum. Fazla stres yapmadan kan vermenizi öneririm. Sabah ilk idrarla testi tekrarlayın daha belirgin çıkıyor
merveklyc bigunanneolucak Pozitif bence benimki de böyleydi gün geçtikçe koyulaşmıştı şu an 8 haftalığım 🌸
Smk bigunanneolucak yaaaa yarın hemen test yap içimemi doğmuş dun emin ol hamile olup olmadıgından demiştim ay cok sevindim sabah kan ver hemen güzel haberlerini bekliyorum🙏
alperyigit bigunanneolucak anladım o iğneler yanıltabiliyor o yüzden sordum içerisinde hormon olduğu için, inşallah hamilesinizdir Bikaç gün sonra testi tekrarlayın varsa daha belirgin çıkacaktır hayırlısı ☺️
Ipek0z Emin olamadım istersen iki gün sonra tekrar yap, sabah ilk idrarınla yaparsan eğer hamilelik varsa daha belirgin çıkacaktır 💙 hakkında hayırlısı olsun inşallah
Hayalleredogru bigunanneolucak ben çizgi görüyorum canım sen mutlaka kan testi yaptır yarın ben sana demiştim Ümit kesilmez adet olmadıkça🥰☺️🌸
Tazeanne0 Çizgi var ama kanda gebelik çıkmamış 1.1 gebelik yok demek 🤷 testi bir daha yapın bence testler yanıltıcı olabilir bende bir defa test yaptım gebe çıktım fakat adet oldum ertesi gün
alperyigit Fly38 çatlatma iğneleri klomen tarzı ilaçlar vurulduğun da en az üzerinden 14 gün geçmesini söylüyor doktorlar ben çok yaşadığım için biliyorum yanıltabiliyor yani testi erken yapmamak lazım hatta bi arkadaşıma da aynısı olmuştu o ay çatlatma iğnesi vuruldu testi pozitif çıktı kanda negatif çıktı