Kızlar acil buqün 8 haftalık oldu qebeliqim fakat şimdi hafif ilk adetin başlaması qibi bi kanama qeldi özelde takipte olduqun doktor olmayınca bakmıyor sizce düşük mü yoksa adet tarihime de denk qeldiqi için olabilir mi şuan hastane sekreterinden haber bekliyorum qitmek için bakmazlarsa dewlete qidicem hemen