irorkay Kızlar 6+5 deyim. Fakat çoğu şeyden tiksiniyorum. Haşlanmış yumurta, yoğurt, ceviz vs en yararlı şeyleri yiyemiyorum. Böyle mi gidecek bu durum ne yapacağım? :( sağlıklı beslenenleri görünce çok imreniyorum.
ZehrasMom irorkay ilk 3 ay bu şekilde gidebilir canım belirtiler kişiden kişiye değişiyor işte 🤷🏻♀️ Bebeğine bi zararı yok ama endişe etme
ZehrasMom irorkay rica ederim canım bende ilk 3 ay mide bulantısından kilo vermiştim asıl senden 2. Trimester döneminde almaya başlıyo merak etme 🕊