Mishi 6. Haftada geçen hafta ben de kalp atışını duyamadım Dr hatta korkuttu kürtaj falan dedi haftaya görmezsek bende zaten hiç hamilelik belirtileri de yok adet olmama haricinde iyice psikolojim bozuldu. Dün gittim 7 haftalık çok şükür duyduk ama o bir hafta çok kötü gecirdim günlerimi. Sen üzülme benim gibi yapma lütfen bebeğin de üzülür , hala hic belirtim yok diye düşünüp duruyorum ben doktor normal dedi. İnşallah duyacaksın haftaya 💕