Nida_Y 37+1 günlük oldum çok az kaldı ama nedense bende korkmuyorum. Içimden sanki çok iyi bir doğum olacakmış gibi geliyor,acaba ilk doğum olduğu için sancıyı bilmediğim için mi böyle hissediyorum bilmiyorum ama. Inşallah güzel bir doğum yaparız bebişlerimizi hayırlısıyla kucağımıza alırız Rabbim anne olmak isteyenlere de hayırlı evlatlar nasib etsin ınşallah 🤲❤