Omay0707 ben Adetten 5 gün önce erken gebelik testi yaptım o negatif çıkmıştı. Adet günümden 1 gün önce dayanamadım yaptım normal kaset test 2.çizgi çok silik çıktı. Adet günü kan verdim 45,53 sonuç çıktı. Çok yeni dedi doktor sağlıklı artması gerek dedi.
Yeni olduğu için de çıkmamış olabiliyor.