damlali Doktorlar normal olduğunu söyledi pembe akıntı bazen olablyoemus bebekte kesede hamdolsun maşallah iyi dedi bugün Cuma yine geldi progestan kullanıyorum yinede benim gibi olan varmı şeffaf akıntının arasında karışık geliyor tam durmuştu oysaki 🙄
Brcn58sb damlali Bende de aynı şeyler var normal miş sordum çarşamba günü daha rahim genişlemeye çalışıyormuş dinlen bol bol uzanmaya çalış umarım sağlıkla atlatırız