Oz-lem Bugün 50 lik glikoz yaptım Tokluk kan şekerim 140 çıktı doktırum 100 lük yapalım dedi . Aynı durum yaşayan var mı ?
ikizminikler Oz-lem iyi gibi aslında benim bi tık daha yüksekti beslenmenizi düzeltip yürüyüşte yaparsanız bi sıkıntı yaşamazsınız
Mehtapakgl Oz-lem 75 lik yaptım Açlık 106 Saat tokluk 248 Saat tokluk 238 Üzülme Diyetisyene gidersin ilk 1 hafta diyet uygulatır sana. Şeker ölçüm cihazı aldırır not düşersin. Gün gün gönderirsin Diyetisyene. Düşerse doğuma kadar diyetle devam edersin etmezse insülin verir. Strese girme hiç. Ben diyetle düzenledim. Evet zor oluyor ama merak etme. Çünkü can sıkıntısı, stres şekeri daha çok yükseltiryor.
halitefe Oz-lem canım benimde 50 lik yükleme de 191 çıktı sonra 100 lük yapıldı onda normal çıktı tüm değerler
Yasmink Of of siz yine şükredin iyi çıkmış benim berbat çok kötü çıktı 207 177 ben napıcam bilmiyorum çok korkuyorum😔
Yasmink Oz-lem insülin kötü bişey mi peki yarın takibe başlıcam haftaya gşdicem olmazsa insüline başlıcaz dedi doktor bu gebelik şekerine baktım erken doğum ölüm düşük falan yazıyor çok korkuyorum
ikizminikler Oz-lem bencede gerek olacağınıda sanmam beni yalandan dahiliyeye yolladı doktor boş boş konuştu bi hafta takip ettirdi sonra bi daha gittim bi sıkıntı yok dedi… özel hastane politikasıydı benim ki para kazanmak için sırf😒
Oz-lem ikizminikler son zamanlarda hastaneye gitmeye korkuyorum gerçekten . Canım çok sıkılıyor. Doktor değiştireceğim
Oz-lem Yasmink beslenmenize dikkat edip yürüyüş yaparsanız normale dönebilir miş . Umarım sizinde öyle olur 🙏🏼
Oz-lem halitefe ouh ne güzel maşallah 🙏🏼 Ben 100 lük yapmayı düşünmüyorum ya . Bu sabah Mide yanması çok yaşadım.
halitefe Oz-lem canım hiç sıkıntı bişey değil bence yaptır çünkü 100 lükte düşük çıkmazsa önlem alınması lazım bebeğin organlarında hasara ani bebek ölümlerine sebep oluyor şeker sen niye riske atacaksın şeker yüklemesi zararlı bişey değil ki
halitefe Oz-lem canım yalnız diyetle falan düşmezse insülin kullanman gerekir o yükseklikle devam ederse farketmezsin bebeğin organlarına sıkıntı olur