Mom3 Bugün imi kere nst ye girdim sancı çıkmadı ama ne oturabildim ne kalkabildim alt tarafıma adet sancısı gibi ağrı kramp giriyordu yuruyemedim sedyeyle gezindim sizce neyin nesi bu,iltihap dediler ama güvenim kalmadı bu doktorlara