Kızlar merhaba ben iki bucuk yıllık evliyim 36 haftalık hamileyim. Önümüzdeki hafta çatı muayenem olacak ve ben biraz korkuyorum. Tam vajinismus olmasa da çok afedersiniz içeri girene kadar çok zorlanıyordum çünkü kasılmama engel olamıyordum bacaklarım acıyordu kasmaktan. Yaklaşık 6. Aydan beri tam birliktelik yaşamadık hem karın büyüklüğü hem eşimin ve benim korkularımız yuzunden yüzeysel geçiştirdik. Şimdi çatı muayenesi geldi çattı. Benim durumumda olan varsa tecrübelerini aktarabilirler mi ? Vajinal muayeneyi bile cok zor oluyordum. Normal doğumdan zerre korkum yok tüm sancıları cekebilirim oraya bişeyin girecek olması çıkacak olmasından daha çok gözümü korkutuyor ve engel olamıyorum bu düşüncelere 🤦🏻