Birisi123 Kızlar ovülayon testi yapıyorum sürekli pozitif gösteriyor kan verdim sonuç nefatif benim gibi olan var mı aranızda? testi erken mi yaptım acaba reglime en az 1 hafta var.
kucuktospam O ovülasyon test mantığına çok güvenmeyin derim idrar testi yapın çünkü bazı gebelerde ovülasyonun pozitif olması bi iki ayı bile bulabiliyor gebelik sebebiyle ve diğer çizgiden çok daha bariz koyu olması gerekiyor.inş hamilesinizdir tabi🙏