2717_yagmur mrvears bnde de aynı yürüyemiyorum bile ağrısından oturamıyorum çok halsiz bi hale getiriyo bni ama yürüyüş yapınca birazda olsa hafifliyo☺
didemblr Ozgeyilmaz22 benim de öyle doktoruma sordum oradaski kasların ve pelvik kemikler esniyor dedi o yüzdenmis , normal dedi yani
Myssr mrvears ooo oldu canik ya baslamazsa bacak.krampi cok yasamadm ben ama kalca agrisindan kiriliyodum
2melekannesi_ mrvears soda da çok faydalı oluyor ama yine de doktorunuza danışın belki magnezyum başlatır