Beker Zeyno3460 benim çok erken çıkmıştı hatta şişkinlik demişlerdi ama şişkinlik değildi çünkü geçmedi hatta daha da büyüdü
Kbrarz Zeyno3460 https://imgyukle.com/i/YfMGGR benim cikti gobus canim 14+1im suan ikinci gebeligim 😊😊
Tazeanne0 Zeyno3460 benim ilk gebeliğim 14.haftamdayım yemek yiyince çok net şişiyor ama sabah sanki söndürmüşler gibi 😅😅
MinikKoala Zeyno3460 ilk gebeliğimde 7. Aydan sonra karnım çkmştı bu sefer erken çktı herkes acaba ikiz mi diyor 🤣🙈
Martha Kbrarz yaaa ben de 10. haftadayım ikinci gebeliğim. göbeğim büyüdü biraz ama ben önceki gebeliğimden kalma göbeğimin şiştiğini düşünmüştüm 🥺🤭
Beker Zeyno3460 bazı insanların iç karnı dar oluyor canım nor al bence bana 27. Haftada falan doğum yakını diyorlardı
Kbrarz Martha ilk gebelikte kaslar acilmadigi icin gec belli oluyo ikincide biraz ilkten kal Martha vucuttan vucuda defisiyo sanirim canim
csmgh 11+5 haftalığım ben de ama benim de artık hamile olduğumu anlayacakları kadar göbeğim var ☺️ Herkes erken çıktığını söylüyor.🥰
Writebirds Tazeanne0 benimde yemek vs yiyince bayağı şişip sertleşiyor ama sabah yine normal şişkinlik var yani bu şişkinlik değil miymiş 🙄
Zeyno3460 Tazeanne0 kuzum keçi sütü sabunu aldım onu kullanacam benim eltim var onun çatlağı çöktü doğum yapınca çatlaklar hep kaldı tabi bu sabunu kullandı hiçbir şey kalmadı
Gm-92 Zeyno3460 benim 12haftalıkken kocaman göbeğim vardı şuan 16haftalık 59ile hamile kaldım şuanki 64 ve çok imreniyorum 1/2kilo alanlara sanırım ben doğuma kadar 20kilo alırım 😁