Merhabalar güzel anneler .Sizlere bir sorum olacaktı 28+6 günlük hamileyim ,bugünkü kontrolde doktorum bebeğimin baş ve karın gelişimin bir hafta geriden geldiğini zayıf kaldığını söyledi,1.132 gram 38 cm normalde.Çok üzüldüm ve ağladım .Böyle bir durumla karşılaşıp düzelen var mı ?@###