Oglm_0212 Kızlar geçen hafta yarım saat adet sancısından biraz fazla sancım oldu şuan bugun yine var 10 dk bir sancı geliyor gitmeli miyim doktora
Gulcansckn Oglm_0212 aslında o sancılar son haftalarda normal. Kanama, nişan, suyun gelmediği takdirde gitmen gerekmez. Savcılar düzenli 5 dk ya düşerse bir kontrole gidebilirsin
malatya4444 36+5 haftaligim benmde sancim oluyo arada bugun yine oldu ögleleyn nerdeyse 20 dakika sürdü gecti geri