sdk Merhaba anneler ve anne adaylari. Hamilelikte agda yaptiran oldumu? Kendinizi sıkmaktan bi zarar olurmuki🙄
Ikinciyibekliyorum sdk sikinti yok canim 23. Haftamdayim bugun yaptirdim hatta bende ilk defa yaptıracaksanız doktorunuza danışın isterseniz siz yinede 🤗
NaimeYilmaz sdk sıkma hıc 30lu haftalarda jılet tam bır ezıyet jılet yapacak olursan anlarsın 🤦🏼♀️ En iyisi agda her agdaya yattıgında egılemedıgın ıcın cekıcegn ezıyetı dusun o zaman gevsersn emın ol😊 epılasyondan donmemıs olsam kesnlıkle agdaya gıderdm
MahmutDilanDemir Esra16 ya bende kendim yaptım bikini bölgesini ama artık göremiyorum yapamiyorum Kuafor yapsa günah olur diye gitmiyorum ama başka çare kalmadı basıl mecbur gidecem çünkü cilet falan iyi gelmiyor o bölgeme
Biricik MahmutDilanDemir bende kuaförüm böyle birşeyin ne gunahi olabilirki?siz kötü birşey yapmıyorsunuz temizlik bi nevi bu bende kendim yapamıyorum artık kuaför bi arkadaşıma yaptırtıyorum hiçte korkmayın bebeklere birşey olmaz
SemihDamlaDalan Biricik ben uzun zaman sonra ilk defa yaptırıcam ama bir sorun olmaz herhalde kendimi sıkarım o yüzden sıkıntı ediyorum