Fevziyeakdemir Kızlar merhaba adete 4 gün kala afedersiniz beyaz sümüksü akıntın içinde ince ip gibi kan gördüm gebelik belirtisi olabilir mi bu arada göğüslerimde de ağrı hassasiyet var bir haftadır
Sen1meleksin Fevziyeakdemir adet öncesi testi yap canım daha net olur ama az kalmış adetinin gecmesinide bekleyebilirsin
Fevziyeakdemir Deteledmom21 bulunduğum yerde maalesef erken gebelik testi yok canım normal var ondan sorayım dedim belirtileri
Deteledmom21 Fevziyeakdemir erken belirti oldugunu dusunmuyorum canim kanama bir suru seye yorulabilir. 2gun sonra normal gebelik testi yap o zaman Ben oyle yaptim
Fevziyeakdemir Deteledmom21 kanama değildi tam olarak akıntının içinde çok az ince ip gibi bir şeydi yani