RuveydaYasin Ebru5555 benim baya bi çıktı iç karnım olmadığından dolayı çok erken belli olmaya başlamıştı
okuyanannee Deteledmom21 benimde 18 +2 50 kiloyla hamile kaldım 53 kiloyum çok mu almışım ya elim yüzüm şiş gibi hissediyorum sürekli boyum 158 en fazla 62 falan doğuma öyle gitmek istiyorum ama bilmiyorum ya
OzgeHelli 18+6 yız. 17 haftaya kadar bişey yoktu. Son iki haftadır büyümeye başladı. Ama kilo almadım. Sadece karnım büyüyor. 😁
ipekursat Ebru5555 18+2 deyim.16da karnım belirdi birden büyüdü.Ve bu hafta birden kilo aldım nerdeyse 3.5 kilo alımım var toplam şu ana dek.Bir de hareketlerini hissetmiyorum ya bazen karnımda pıt pıtlar oluyo ama anlamlandıramıyprum bir de ilk gebeliğim😋
Ebru5555 ipekursat normal canım ben de 2 kilo aldım bende pıtpıt patlayan balon gibi birşeyler hissediyorum benimde ilk gebelik 😂pek anlamıyorum
ipekursat Ebru5555 bebiş diye düşününce mutlu oluyorumm bazıları bağırsak hareketi o diyo delleniyorum 😂😂 ne güzel 2 kilo almışssınz hiç almadım diyenleri görünce yolu yarılamadan maşşallahım var diyorum kendi kendime😂
Ebru5555 ipekursat canım bence bağırsak hareketleri değil o yavaştan hissediyoruz galiba 🙏 anneciğim ben burdayım diyor😍 benim genellikle yatarken oluyor canım sen cok kilo almamışsın ki normal yani hepimiz son aylarda aynı olacağız 😂🥰
Ebru5555 [silindi] 😂doğru diyorsun bu takıntılar hamilelikte cok olmaya başladı bende 🤦♀️ Sağol canım
ipekursat Ebru5555 ahhh miniklerimizin hareketleridir o zaman🥰dediğin çok doğru hormonlardan heralde arada takıntı haline getiriyorum bir de hiç kilo almayanları duyuncaa sağlıkla gelsin kuzularımız😇