bky canım benim acil bi durumum olmasına rağmen çektirmedim. Kadın Doğum uzmanlarının genel kanısı çektirebileceğimiz yönünde ancak ortopedi uzmanı çok çooook vahim bi durum olmadığı sürece çektirmememi önerdi. Ben mr çektirsemde gebelikten dolayı doktorum müdehale edemeyeceği için çektirmedim o yüzden ama ameliyat olmak zorunda kalırsam ileride çektireceğim mecbur. Yani ortopedi doktorum bebeğe çokta zararsız diyemeyiz her ihtimale karşı çektirme dedi zamanında kendi eşinin de başına gelmiş çektirmemiş vs vs…yani çektirsen ne faydası olacak, müdehale edilecek mi sana yada durumun neyse ne faydası olacak ona göre değerlendir derim. Benim kemiğimin kırılma ihtimali olmasına rağmen ameliyat olamayacağım İçin çektirmiyorum düşün.