21.04.2020/09:04 de oğlum sağlıkla dünyaya geldi. 38+2 de sezeryanla doğdu. Aslında bütün herşeyi normal bekliyorduk kendimi hep öyle hazırlamıştım fakat pandeminin olduğu ilk başlardı hastaneye çok sık gidip gelmeye başlamıştık son haftalar diye eşim aklıma girdi ve beni sezeryana ikna etti. Doktorumla görüştük haftası iyi gelişimide güzel demişti ve Salı Çarşamba ve Cuma günü sezeryan yapıyoruz dedi ve Salı gününe karar verip hastaneye gittik. Ailelere haber vermedik sürpriz olsun istedik. Ameliyathaneye götürdüler kısa bir süre sonra oğlum artık dünyamıza gelmişti mis kokusuyla büyük büyük gözleriyle kendimi ağlamaktan alamadım resimlerimizi çektiler daha sonra beni odaya götürdüler peşime de mis kokulu balım geldi ve bombayı patlattık aileleri sırayla aradık sonrasında artık telefonlar susmak bilmedi. Doğumdan 4 saat sonra benim rahim sertleşmiş ve tekrar yumuşamış bundan dolayı da kanamam artmış belden aşağım uyuşuk olduğu için hiç birşey hissetmiyordum daha sonrasında başım dönmeye başlayınca fark ettim. Eşime söyledim(bu arada yanımda refakatçi 1 kişi kalabiliyordu benimde eşim kalmıştı başka kimseyi istemedik) hemen hemşireleri çağırdı paniklediler hemen doktorumu çağırdılar o geldi muayene etti. İçimde kan kalmasın diye o çok kötüydü işte dikiş yerim daha yeni olduğu için oraya bastırdılar hep ayyy çok fenaydı daha sonrasında o kadar kan gitmiş ki 2 ünite kan takviyesi yaptılar. Hiç yatmadım bana yat demelerine rağmen hep hareket ettim iyileşme sürecim daha da hızlı oldu şükür ki🤲😁 şu anda oğlum 8 aylık ve 1 hafta önce 2.kez hamile olduğumu öğrendim daha çok erken gerçekten bilemiyorum nasıl olacak ikisi birlikte kaza kurşunu derler ya işte tam da ondan 😂😂 kusura bakmayın çok uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🤗