Mirayse1 Suskunkadin kızlık zarının doğumla alakası yok en kötü ya doğumda ptlar yada doktor patlatır
Efulim_22 Suskunkadin evet olabiliyormuş benim bi arkadaşım evlenince de kızlık zarı bozulmadı doğum yaptı da bozulmadı 😅
annebali12 Suskunkadin yani normal doğum istiyorsanız kesinlikle doktor ufak bi kesiyle açacaktır yoksa ne mümkün. Büyük bir başarı böyle hamile kalmak 😅❤️ Hakkınızda hayırlısı olsun
Deletedmom15 Suskunkadin kızlık zarı zırhmı canım bebeği engellesin esnek zardır veya delikli zardır bu yüzden bozulmamış olabilr ceşit ceşit kızlık zarı var . niye doğrulamasın o bebe ordan her türlü gelir geleceği varsa
Suskunkadin ElifLinam maaşesef buda byle bi soru 😂 kızlık zarım duruyor 🤦♀️ aylarca ilişkiye giremedik doktora gittik sorun olmadıgını syledi ama yine olmadı evliligimin 6. Ayında yine ilişkiye girmeyi denerken hamile kalmışım 🤷♀️ doguma 22 gün kaldı dogumdan çok ondan korkuyorum
Suskunkadin annebali12 yaa sırf ondanda kurtulmak için normal doğum istiyorum sezeryan olursa yine bana zimmetli kalıcak çnkü 😂 yada doktora sylicem kesicek açıcak bi şekilde ne bileyim
ElifLinam Suskunkadin aaaaa ben ılk defa boyle bısey duydugum ıcın dedım gercekten boyle bısey varmıs yani 🙄
Z-anestezist Suskunkadin ilişki zorluğunun kızlık zarınız ile alakalı değil büyük ihtimal pisikolojik yada yapısal bir sıkıntınız olabilir kalkan gibi bir zar değil sonuç itibari ile
Suskunkadin Deletedmom15 Z-anestezist aslında doktor vajinismus tan şüphelendi muayene etti ama hiçbişey çıkmadı ve zarın çok ince oldugunu syledi ama ben aşırı acı hissiyatımdan kay aklı eşimde hiçbir zaman zormalamdı askine benim çok psikolojim bozulmuştu ben sürekli eşimi zorluyordum çnkü çok canımı sıkan bi durumdu ama ne yaptıysak kısmet olmadı 🤷♀️
Deletedmom15 Suskunkadin allah allah duymadığım bi olay valla bişey diyemeyecm ama merak etme doğumda bi skntı yaşamazsn canım
umutbaby Suskunkadin İnstagram da Dr Gökçen Erdoğan var takip edin onu tavsiye ederim çok güzel paylaşımları var vajinismusla alakalı
Belkisbelo Suskunkadin zaten vajinismus fizyolojik bir sey değil ki. Muayeneyle vajinusmus teşhisi konulmaz. Muayenede sadece ilişkiye engel farkli bir durum var mi diye bakılır. Vajinismus tamamen psikolojik. Bilincaltiyla alakali. Biraz arastirmanizi ve mutlaka tedavi olmanizi tavsiye ederim.
ferhunde kizlik zari benimde esnek oldugunu dogumda yirtilcagini soyledi doktorum.ama iliskiye engeo degil kesinlikle.yani eger iliskiye goremiyorsan bormal dogumu onericekelrini sanmiyorum.ilk once tedavi olup sonra nornal dogum dusunebilirsiniz
Gulsen4224 Deletedmom15 nasıl merak etmesin bir sıkıntı olmaz kız patlamamış ki nasıl gelcek bebek aaaa🙈
FatRam_1703 Suskunkadin Aaa ne diyeceğimi bilemedim gerçekten ilk defa duydum peki özel olmazsa ilk gece ne yaptınız yani eşiniz tepki vermedimi bu duruma?
T_nisaa Suskunkadin iyide kardeşim sen eşinle ilişkiye giremiyorsun normal doğum yapmak kolay mı birde bu psikoloji ile hiç mantıklı değil bence önce tedavi olmalısın
Suskunkadin FatRam_1703 yok hayır dayanamadıgım için hiçbir zaman zorlamadı ben çok sıkıntılıydım o dönemler bu durumdan dolayı hastaneye gitmeye bile ben zorladım hatta kendisini 3 ay boyunca evliligimizin 3.ayında götürdü beni muayebe oldum doktor sıkıntı olmadıgını hatta zarın ince oldugunu kolay geçmesi gerektigini syledi yine bi 3 ay kdr denedik olmadı ztn hamile kalmıştım evliligimizin 6.ayında 🤷♀️ şimdide evliligimizin 1yıl 2. Ayımız ve hiç ilişkiye girmedik ve hiç sorun yaratmadı eşim saolsun 🙏 zaten olması gerekende buydu bence bu süreci bana destek olarak atlatmalıydı