fasulyecigim prensesannesii_ ben de bugun ogrendim plasenta buyuk iki lobdan olusuyo dedi doktor kotu bi sey mi dedim yok sizin icin degil de bizim icin sıkıntı dedi arastirdim bi sey de bulamadim
Pitircik_annesi061 prensesannesii_ benimde oyle kalin odemli dedi banada hemde 17nci haftamdayim, bebek tam beslenemedigi icin ve kan akisi olmadigi icin bebek gelisemiyomus, bende cok uzuldum buna ama tekrar gidicem doktora insallah bisey cikmaz, benimki yuksek tansiyondan dolayi oluyo
prensesannesii_ M3ltm banada aynı şekilde dediler ileriki haftalarda gelişme geriliği falan yapar dedilermi kaç haftaliksin şuan?
M3ltm prensesannesii_ şuan 24+6 herşey normal deid gelişimi falan normal dediler korkma cnaım banada da aynısı dediler aminosentez deidler yaptrmadım aradan 2 hafta sonra gittiğimde gelişimi normal dedi Allahın izniyle sağ salim kucagımaza alırız inşallah
Ozlemklm Banada söylediler malesef kaç gündür moralim o kadar bozuldu ki heran bişey olcakmış gibi geliyo sık takip dediler neden olduğu da belli değil ben suan 21+2 deyim ya sen😔
prensesannesii_ Ozlemklm 22+5 deyim bende şuan benimde sebebi araştırılıyor bir sürü test istediler haftaya uyumluymus bebeğim ama büyürse gelişmeyebilir dediler ve şuan çok kötüyüm bende inşallah hersey iyi olur hepimiz için
Ozlemklm prensesannesii_ olmadı kanamam feln cnm ama ödemli dedi banada bebeğin durumu benmde şuan iyi ama ilerisi için bişey söyleyemiyolar hangi şehirdesinz siz acaba?
prensesannesii_ Ozlemklm torch, vdrl, parvovirus b19,indirekt Coombs, TSH, tit, ıct bir kac tane daha varda okuyamadm senden istediler mi test
prensesannesii_ Ozlemklm benimde olmadı kanama falan ama ödemde demiyorlar İstanbul’dayim Cerrahpaşaya yönlendirdiler şuan takip ediliyorum Çarşamba perinatolojiye yönlendirdiler orda da bı bakılacak
Ozlemklm prensesannesii_ bende perinotolojiye gittim ama bi işe yaramadı aynısını söyledi geçti ilgilenmedi bile 😡
prensesannesii_ fasulyecigim sizin doktorunuz sıkıntı değil demiş ama plesanta büyümeye devam ederim ederse bebek gelişimini etkiliyormus bana öyle dedi
prensesannesii_ Ozlemklm Cerrahpaşa guzel ilgileniyor bugün gebe polikliniği yarim saate yakın inceledi perinatoloji bölümüde inceler diye düşünüyorum ben özel perinatologa gittim onunla konuştum çok tedirgin olmayın dedi bize sadce kontrolde kalın sık sık dedi
fasulyecigim prensesannesii_ bebek bi hafta onden gidiyo su an insallah etkilemez ama haftaya tekrar cagirdi bir ay sonra cagirirdi. Herhalde rahatlatmak icin sorun degil dedi takip edilmesi gerek daha sık demek ki
prensesannesii_ fasulyecigim tabi biizm durumumuzdw daha sık takip gerekiyor inşallah daha fazla büyümez plesantalar rabbim zamanında sağlıklı kucağimiza almayı nasip eder hepimize
Ozlemklm prensesannesii_ teşekkür ederim cnm inşallah ileride de bi sıkıntı çıkmaz sağlıcakla alırız kucağımıza bnde uludağ üniye gidicem