Kızlar 18 haftalık hamileyim lakin bel ağrısından öleceğim yürüyemiyorum oturamıyorum üstüne bir de çalışıyorum oturarak çalışıyorum bel ağrısından kıvrana kıvrana çalışıyorum neden böyle olduğu konusunda hiç bir fikrim yok yaşayan var mı aranızda sormak istedim