Kızlar 23 hafta 3 günlük hamileyim bir erkek bebek bekliyorum Allah nasip ederse doktora gittim ve sağ bölgemde ağrı olduğunu söyledik oda baktı sağ boktekte büyüme var dedi ağrılarım var bebekte bir sıkıntı yok dedi organ taramada istemedim gerek duymadım ve idrarimda iltap cıktı ilaç verdi suya katip içtim şuanda afedersiniz ishal oldum 3 gündür geçmiyor ve böbreğinde ağrılar var her gün gece uyumak istiyorum ama ağrısından uyuyamiyorum bazen ağrı kesiliyor iyiyim ama bazen kötüyüm tel takiliyormus stend mi dediler eğer agrım çok olursa dediler bebegin başı büyüdükçe bogregime ağrıyor baski yapiyormus yapmalıyım sizlerde oldumu yardim ci olun nolur sizler de taktirdiniz mi taktıran varmı her vücut kabul ediyormu bunu bunu yaşayanlar neler yaptınız