Fatmagul99 Benim aşı yapildiktan sonra aşı yapilmayan kolum ağrıyo ikinci aşımı oldum 3 gun oldu dunden beri ağrıyor
Tugceasel_ Fatmagul99 tetanoz sanırım bende 2 inçi dozumu dün yaptırdım ağrım çok oldu gerçekten ama normalmiş 🌷
svmm Fatmagul99 ben 4 sene önce işyerimden dolayı yaptırmıştım ağrısı 1 haftaya kadar normal o zaman çok ağrımıştı gebelikte 2 doz yaptırdım ağrı hissetmedim ama ağrıması çok normal sertleşip ağırlaşmada oluyor
seymaabyk Ben ilk dozu aldım 2.si için de bi haftam kaldı. Kolum çok ağrıdı 3 gün boyunca kımıldatamamıştım