Merhabalar çok küçük bir sorum olacak yanıtlayanlara şimdiden teşekkürler. Ben henüz 6 haftalık hamileyim özel bir polikliniğe gidiyorum 2 kere ultrasona girdim ancak ultrason resimlerini doktor a4 kağıdına basarak veriyor bildiğiniz yazıcıda kullandığımız a4 kağıdı birkaç yakınımla konuştum hiçbiri böyle bir şey yaşamadığını ve duymadıklarını belirttiler aranızda yaşayan var mı ya da duyan? Doktora birdahaki gidişimde sebebini soracağım.