Aliirem Yenı dogum yapanlardanım sen okadar acı cek ha bı kolayca emiver demii🙂 yok ılla ugrastırcakk bana bı akıl verın kızlar yapmadıgım kalmadı cunkuu
Pinaryyim Aliirem napsınlar annesi bilemiyolar ugraşıcaz birazcık🙂) inşallah en kısa zamanda emer sürekli memende tutmaya özen göster bıkmadan elbet alıcaktır
tazeanneyasemin Aliirem ten temasi yap canim sen ustunu cikar bebegide bezle kalacak sekilde soy.uzerinize ince bi ortu alin merak etme usumezsiniz.yari yatar pozisyonda ol bebegini ustune birak koklar koklar memeyi bulur
Melikeyigit Aliirem. Bende suan hastanedeyim. Dogum yaptim ama sutum gelmiyor bebegimin agzina mememi veriyorum.bos bos emiyor 😊😅
Pinaryyim Aliirem ben o kısma daha geçemedim bugun yarın geçicem nasipse 40+1iz bekliyoruz keyfini kızımın 🙂)
deletedmom43 Aliirem Yokkkk, benim daha şafağım 200 😁 Ama doğunca nasıl emziricem bilmiyorum. Birini sağıma yatırıp sağ memeyi, birini soluma yatırıp sol memeyi veririm. Ortada uyurum heral🤣
Sumeyyye Hadi emmeyi geçtim de sen o kadar karnında taşı sancısını çek bulantısını çek bide doğum sancısı çeek gitsin babaya benzesin🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😂😂😂😂
Rmysnrrr deletedmom43 ikizleriniz mi olucak genetik mi yoksa tedavi sonrasımı ikiz oluyor 😍 en büyük hayalim ya Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Aliirem Pinaryyim bende kızımı 40+3 de dogurdum bı gun sonra dogmasaydı sezeryana basvurcaktım vaktı zamanını bılıyor kendısı ona bırakın bakalım
Aliirem tazeanneyasemin canım buluyor ama agzında tutuyor emme yapmıyor bıberonu şırıngayı hepsını alıyor emıyor bana gelınce yok
1987gokce Aliirem instagramda Gülten ebe var postalarını okumanı tavsiye ederim, cok iyi yönlendirme yapıyor. Emzirme tamamen duygusal bir durum inşallah bol bol emzirirsin 😊
cennetkokusu Aliirem Yine bir öneri, ben de instagramda 'emziren anne'yi takip ediyorum. Yaklaşımını güzel buluyorum. Emzirme danışmanı olarak ona da bir bakın isterseniz. https://www.instagram.com/emzirenanne/