Ayceycev Kürtaj olmuştum 2 ay önce, parça kalmıştı 2.kez kürtaj oldum. Bugün hsg çekildi, hafif yapışıklık varmış. Hsg sonrası ağrı olması normal mi, özellikle ayaktayken biraz fazla ağrı oluyor. Antibiyotik içtim ama ağrı kesici almadım
Durucukkkk Ayceycev yapışıklık genelde hsg çekimi sonrası gidiyor diye biliyorum. Bende de hsg den sonra hafif hafif kasık ağrım olmuştu .ama rahatsız edici değil. Hsg den 1 saat önce ağrısı kesici almıştım.
denizmanzarasi Ayceycev benim yarım saate yakın hafif ağrım olmuştu ama sonradan geçmişti,ağrı olması normal diye düşünüyorum ama eğer geçmezse doktorunuza danışın ne olur ne olmaz 🌸
Zehraaa98 Ayceycev normal canım yapışıklık da acılmıştır muhtemelen benım lekelenmem bıle olmuştu hsg sonrası dınlenmene bak
Durucukkkk Ayceycev hayır benim yapisikligim yada herhangi bi sorunum yoktu. Ama hsg cekinirken verdiği ilaçlar tuplerden geçerken hem yapisikligi hem tüplerde az bı tıkanıklık varsa acitigini biliyorum
Zehraaa98 Ayceycev bende hıcbır sey çıkmadı canım soylemedı bır sey doktor ama işlemden sonra lekelenme oldu 1 hafta