Senay1 bilmiyorum da gebelik var ya diş eti çok kanıyor o yüzden uğraşmak istemiyorlar gibime geliyor git özel muayenehaneye 2 dk da yapar eğer ağrın felan yoksa çünkü bende öyleydim ağrım yoktu ama sert şeyler dişimi acıtıyordu hiçbir şey yiyemiyordum çorba vs idare ettim bi kaç gün gittim güzelce dişlerimi yaptırdım şimdi yiyorum her şeyi çok şükür ağrım da olmadı dolgundan sonra ☺️