Kmelikem Ablam molfix kullandı yeğenimde doğduğundan beri gayet memnun bir sıkıntı yaşamadı. Bende molfix almayı düşünüyorum. İsrail’in onca katlettiği bebeği düşününce içim Prima almaya elvermiyor açıkçası 😔
Albevna_ Prima kesinlikle kullanmayacağım için molfix aldım ama kullanmadım daha. çevremdekiler çok memnun
Kmelikem Albevna_ çok teşekkür ederim keşke ufak görünen herşeyde böyle hassas davranabilsek Emin’im dünyada çok şey değişirdi..