Csrbtl16 Kızlar 16 haftalık gebeyim ve ara ara bebeğin olduğu yerde yada karnımın alt bölgesinde kramp ağrı oluyor normal mi bu durumu yaşayan varmı
Sehertsn Csrbtl16 bende yaşıyorum bu durumu 17 haftalik hamileyim. Ara ara oluyo. Normal diye düşünüyorum.
Deletedmom15 Csrbtl16 doktorum ağrılarn olur 30 sn. Fazla sürerse sürekli devam ederse o zaman endişelenmeye başla demişti bş sknti yoktur canım korkma bendede oluyo bende 15 haftaliğim
denizali_ Csrbtl16 bende de olmustu o da gece uyuyunca sağıma soluma dönünce kramp giriyordu böyle tas varmış gibi falan doktora sordum normal dedi korkma
Csrbtl16 Bugün kalp atışlarını dinlediler normal dediler bir yandan korkuttular kanaman olursa gel vs diye 😞 rabbim sağlıcakla yavrularımızı bizlere bağışlasın