Byby99 Mhmtaff doğum kanalına yerleşdikçe hareketler de azalma oluyor canım doktorunuz bişe demedi mi
Mhmtaff Byby99 geçen hafta gittim bi sorun olmadıkça 3 hafta sonra gel dedi bir sorunum yok başka da sadece hareketleri biraz az geliyor bana dedim acaba normal mi ben mi telaş yapıyorum biraz