NaimeYilmaz dilekbtl herşeyi yersek gene mıde yanar 😊 mıdeyı yakacak seyler yememelıyız surup 10.sısemı ıcıorm suan gebelıkte bır sakıncası yok fıyatı 8 dı sanırım ama doktora yazdırabılıorsunuz 1 sıse ancak 2 gun yettı bana
KbraAcn Bende de reflü var ne rennie ne başka bişey fayda vermedi.doktorum mide koruyucu verdi onu kullanıyorum daha önce almadığım için çok pişmanım gerçekten çok işe yarıyor.doktorunuza danışın derim
dilekbtl NaimeYilmaz istediğiniz kadar içebiliyosunuz o zaman herşeyi yemek derken yani normal yediğimiz şeyler ben ne yesem aşırı yanıyo sırtına bile vuruyo yanma 🙁
Esmmaa dilekbtl bulantı için ama benim hamileliğimin başından beri reflü var, ve bulantılarım 33 haftalık olmama rağmen devam ediyordu. İkisinede iyi geldi minicik hap eriyip gidiyor ama gerçekten çok iyi
dilekbtl Esmmaa ben de gecen bulantı için onu alcaktım yoktu zofer verdi ama sanki pek iyi gelmedi keşke başka yere bakıp zofran alsaydım 🙁