EsilaErtugrul Bugün kanamam oldu saat 2 gibi ve sonrasında sancım başladı, doktora gittik hemen kalp atışı var ama düşük tehlikesi var dediler. 2 gün önce gittiğimde yine 6+5 demişlerdi bugünde 6+5 dediler anlamadım bir türlü, eve yolladılar beni😢
Gamzelinur EsilaErtugrul canım merak etme ultrason da yanılma oluyor 2.3 gun hiç önemlı degıl sen hemen eczaneden progestan fitil al sabah akşam at kanaman artmadan zararı yok yararı var ben ıkı kızımdada yasadım
Gamzelinur EsilaErtugrul agızdan da alınıyor ama vajınal olarak daha etkılı ve bol bol yat ayagına yastık koy annende kalabılırsen bı kaç hafta iyi olur iş yapma agır kaldırma
EsilaErtugrul Gamzelinur benim 2 sene önce ikiz gebeliğimde düşükle sonuçlanmıştı kanamam kıpkırmızı aynı adet kanaması gibi sizinde öylemiydi
svdmm16 Canım aynısı dün bana oldu 🙄 6+3 dü diğer gün kanamam oldu yine 6+3 dü. Dün oldu bu olay iğne vurundum progestan fitil alıyorum korkma inşAllah rabbim bize bağışlar sıkımsıkıntutunur bebeklerimiz
Gamzelinur EsilaErtugrul tabıkı sen ne dıyosun benım su gibi boşaldı hatta pıhtılar geldı ama ılk kızımdan bılıyodum yasadım hemen doktora gıttım tabı ağla ağla hemen kalbıne baktılar ve sabah akşam progestan fitil ve gunde 2 tane progestan iğne . Plesantada kanama olmuş o kadar sürdü ki ınanamazsın bı surahı kan boşalmıştır 2 hafta kanadı iğneyle zor durdu çok şukur ilkindede düşük olmadı buda suan 24 haftalık hala kullanırım hapları iğneyı çoktan bıraktık 1 ay annemde yattım robot gibi iş yapmam ayaga yarım saattem fazla kalkmam yasak ve duş alma bı kaç hafta kanama getırıyo vucudu gevsetıyo
EsilaErtugrul Gamzelinur doktorda dedi ilaç veriyorum durdurursa dururur durdurmazsa takdir ilahi dedi😢