Selenay2412 24+4 haftalık hamileyim ve hep yemek yiyorum gittikçe iştahım açılıyor hep acı yemek istiyorum doktorum da acıyı tavsiye etmiyor bide kasıklarıma çok sancı giriyo ne yapabilirim geçmesi için🤗🌟