Evet ayni şeyi bende yaşadım kese gelişimi cok yavasti ve aon adet tarihi ile ultrasondaki tarih birbirini tutmuyordu kese hep geriden geliyordu ve 8.haftaya kadar ne olur ne olmaz diye bekletildim ve maalesef bebek hala yoktu kesede az az buyuyordu ve bos gebelik oldugu teşhisini koydular kurtaj oldum kurtajdan 2 ay sonra tekrar hamile kaldim suan cok sağlıklıyız 7.ayimiza giriyoruz cok şükür moralinizi bozmayın biraz daha bekleyin doktorlara güvenin