Eessrra Kızlar hastanede bebek doğarken ne giydiriliyor yani 10 lu hastane çıkışımı almak gerekiyor. Birde bişey duydum burda fazla gelen kıyafetleri hemşireler alıyormuş bu doğrumu. Hemşireye verilecek olan şeyler neler yazarsanız çok sevinirim
Bir_anne12 Eessrra 10 lu hastane çıkışı yetiyor hepsini komple giydiriyor hemşire ne verirseniz ilk doğumumda 10 lu vermiştim şimdi de öyle aldım
Nihal-1989 Eessrra hemşireye 10 tane kıyafet mi vereceğiz ki ? Bi tane zıbın bi tane alt üst kendinden eldivenli hastane çıkışı aldım bişe şapka birde kundak .. bunları verecek annem . Çocuk odaya geldiğinde annem çorap altına bi tane daha pijama kendi giydirecek . Çok aman aman bişey vermeyin hemşireye ki zaten onlar da öyle kat kat giydirip getirmezler ki odaya zıbın bide hastane çıkışı diyorum ben öyle 10 lü değil de takım aldım 5 6 adet en azından 40 ı çıkıncaya giyer. Kullanışlı olmuyor 10 lu takımlar anca para tuzağı benim düşüncem
MihricanA Aliasafmoms 10 lu hastane cikisinda 2 tane zibin var birini vermeliyiz değil mi ikisini üst üste giydiremezler 😂
Bir_anne12 MihricanA üst üste giydiriyor zaten en içerdeki zıbın tül gibi ince onun üzerine kıyafet onun üzerine yeleği var benim en üste kundak zaten
Myssr MihricanA sen ver o giydirir kalani da sana vercek ztn. Kardesim diyoki biri geldi cocugun sapkasi yok ama kulot almışlar kafasina gecirdim usumesin diye yani siz eksiksiz verin de kalani sana verck napsin hemsire ztn hastanede kiyafet oluyo. Bebek bezi eldiven sapka vs durumu olmayanlara giydiriyolar
MihricanA Bir_anne12 Benim ikisi de penye gibi cok kalın kisa kolluyu koymayi düşünüyodum o zaman ikisini birden koyayım
Eessrra Valla aldıklarını ben burda duydum benim bebeğim nisanda doğucak üst üste giydirmek çok saçma değil mi sonuçta alt üst takımda var
halitefe Eessrra yok canım hemşire niye alson giydiriyorlar fazla olmayan kıyafetide poşete koyup size verirler ne saçma şeyler ortaya atılıyor😅😅
Hennademet Bende alt üst takım ve içinede zıbın olarak vermeyı düşünüyorum ha birde şapka eldiven, bence bunlar yeterlidir 10 luda ekstra battanıyesi dışında ne oluyor bılmıyorum ama
Merveacar97 Eessrra penye battaniye alt üst takım veya tulum corap eldiven sapka ıc zıbın bez veriliyor 10 lu sette hem uzun hem kısa kollu zıbın hem alt ust hem tulum oluyo iki takımı koymuyoruz
balyanakoglum Ben 10 lu hazırladım. İçinde hem tulum hem alt üst var kendisi hangisini giydirmeyi uygun görürse onu giydirir diye düşündüm. Artanı da verir heralde napsın ki benim takımını. Vermezse de isterim 😄
svmm Eessrra ben 5 li aldım hastane çıkışı 1 tane aldım geri kalanıda zıbın alt üst vs aldım hastanede veriyormuş bana tek söylenen bebek ilk doğduğu anda güzel kıyafeti hemen verme çünkü kirlenebiliyor dediler zıbın alt üst ver dediler hastane çıkışını odaya gelince giydir dediler bilmiyorum nasıl yaparım
Babyy1S Eessrra ben 4 gün once doğum yaptım 2tane battaniye 1tane 5li hastane cikisi icinde zıbın corap eldiveni sapkası vardı ekstra 1tane pijama daha verin dediler 1tane de bez verdim benden istedikleri buydu
MihricanA Myssr Battaniyesine sardim bende hemsireye ilk verilecek takimi o zaman tam olsun dediginiz gibi giydirmezlerse getirirler zaten napacaklar hastanede