Bademmmm bence korkma benim bi arkadaşımda daha büyüktü kist doktor hamile kalman imkansız önce ameliyat demişti hamile kaldı oğlu 4 yaşına girecek bende de vardı kist ama hamile kalınca kalmamış detaylıda doktor benim böbreklerime baktı kist olmadığından bişey dememiştir belki sorarsın istersen ki görür zaten bebeğinin bütün organlarına bakılıyor ve görüyosun çok güzel bir duygu Allah korusun bebekte birşey olursa erken davranmış olursunuz Allah ın izniyle bişey çıkmaz ben bile doğuma 1 ay var arada bebeğimi merak edip acaba tekrar gitsem mi diyorum 🤣🤣