Deryadeniz Denis19 Magnezyum bende uyku yaptığı için yatmaya yakın içiyorum ama mide ağrısı yapmadı ya da reflüm var zaten anlamadım. Mideni çok rahatsız ediyorsa akşam yemeğinden sonra deneyebilirsin.
dilek1 Denis19 bende akşamları içiyorum ama bir sorun yaşamadım çok şükür sen yinede doktoruna bi sor canım
Deryadeniz Denis19 ben tadlarını sevmediğim için çoğunu denedim. Magnorm, efermag, magnesium diasporal. En çok diasporalı beğendim hem etki hem tad olarak.
Deryadeniz Denis19 eşim bugün muadili diye magvital almış. Az önce içtim. Gerçekten çok asitli. Bence efermag ya da diasporal dene canım. Bu mafetti beni de..
Xrem Bende gece yatmadan içtim magvital. Bitti şimdi ama. Erken içince etkisi geçiyomuş gibi geceleri kasılmalar devam ediyodu. En iyiisi gece içmekti benim için ama mide ağrısına dikkat etmedim hiç