Minigim20 Kizlar normal Türk kahvesini doktorum çok fazla içmemek şartıyla arada bir icebilirsin dedi ama benim canım çok Nescafe cekiyo kokusu sanki burnumda gibi içsem biraz zararı olur mu ki siz içtiniz mi hamileyken
halitefe Minigim20 canım ben Nescafe için süt tozu olmadan sütün içine sade kahve karıştırıp öyle içiyorum daha iyi bu şekilde dene günde bir fincana izin veriyor doktorum
Oykuaygun Minigim20 ben canım çok isterse içiyorum. Dediğin gibi kokusu burnuma geliyor tadını falan hissediyorum 😆 çok fazla olmamak kaydıyla içebilirsin bence
Minigim20 Myssr aynen sütlü yapıp içeyim bari canım canım çeke çeke bunu çekti valla binyandan da içim el vermedi içmeye ondan sordum burdan
Minigim20 Oykuaygun inan benim de öyle canım ev sanki kokuyor buram buram nasıl canım çekti bı bilsen
damlaozsoy Minigim20 hamilelikte aşırı şeker ve kafein tüketimi sıkıntı yaratıyor bildiğim kadarıyla o yüzden 2-3 günde sadece 1 bardak veya yarım bardak içseniz zararı olmaz hem de canınız çektiği için gönlünüz rahat olur😊
Tazeanne0 Valla migrenim var o yüzden başımı tek geçiren şey türk kahvesi ağrıdıkça içiyorum 1 fincan iyi geliyor 😊💆
Kuyumcu Minigim20 banada aynısı oldu normalde aramam asla ama burnuma koktu tadı agzıma geldı resmen yaptım ıctım yarın bardak bısey olmadı doktorum bana herseyı ye ıc ama ayarında dedı
Melisinan Minigim20 dpktorum her gün 1 tane türk kahvesi gerekirse filtre kahve içi ama nescafe sakın içme dedi. İçindekiler zararlı diye
Duygularca Melisinan benim doktorum da aynı bir fincan Türk kahvesi veya bir kupa filtre kahveyi her gün içebilirsin dedi nescafe hamile olmasak bile işlenmiş olduğu için daha zararlı.
Gulcan0187 Minigim20 çalışırken her gün bi bardak nescafe içiyordum. Doğum iznine ayrılıncada günde iki bardak türk kahvesi tüketiyorum. Bebeğin gelişimi vs her şey yolunda. Günde bir bardak içebilirsiniz diyor zaten doktorlar. İlk 3 ay içmemiştim ama.
Esra_krc Benim de burnuma kokuyordu resmen hamile olduğumu bilmeden sade nescafeden günde 2 fincan içiyordum. Hamile olduğumu öğrenince kafeinsiz kahve aldım çok az katıp içiyorum canım istedikçe 😂
Slnnn1 Minigim20 ben yarım çay bardağı kadar yapıp içiyorum canım isteyince 2 si bi Aradayı aldığın kafein miktari önemli bence
Sngl27 Minigim20 ilk üç ay içmedim günde bir bardak içmeye izin var arada nescafe içiyorum zararlı bişey içiyorsam başka bi taraftan vazgeçerek telafi ediyorum nescafe içiyorsam çay içmiyorum mesala günde 1 defa hakkımı öyle kullanıyorum
svmm Minigim20 ben hamilelikten önce günde 1 fincan türk kahvesi ve nescafe içiyordum hamilelikte türk kahvesinden soğudum nescafeyi sütlü 1 fincan içiyorum ama çay vs içmiyorum
Civcivcikannesi Minigim20 gunde 5 fincan turk kahvesi icen bi insandim. 6+4 gunluk hamileyim. Son 4 gundur kahveden tiksindim. Daha erken ama bildiginiz kokusuna asik olan ben kokusuna tahammulum kalmadi.
Slnnn1 Civcivcikannesi bende Türk kahvesi ni çok severdim ilk 3 ay içemedim mide bulantısı hafifleyince canın istiyor ama geri
Minigim20 Civcivcikannesi ilk başlarda bende tiksindim canım ama geciyo sonradan ben şuan 23 hafradayim geçti benim ki