Merve3460
Soyle anlatayım ilk dogumumu sukran akalinda yaptım hatta ikinciyide dusunuyodum ama anlasmali hastahaneleri icime sinmedigi icime sinende cok pahalj oldugu icin vazgectim
Medipol Çamlıca doktorlari ozel cep no vermiyor ki bence hamile her bayanda doktorunun numarasi olmali acil durumlarda ulaşmak icin.
Bana hamileliğimin basindan beri tavsiye ettiler avicennada ki nuran hanımı ama ben yol.uzak diye hep erteledim keske bastan gitseymisim.yolu sorun etmem dersen Avicenna Nuran Hanim derim cok ilgili bilgili guleryuzlu biri hastahane zaten kadin dogum ve cocuk üzerine kim gitse memnuniyetle ayriliyor