150_gelartik Bsraao normal kuzu benim adetin 31. Günü 149 du 3 gün sonrası 620 olmuştu. Seninki de çok güzel yükselmiş sağlıklı bir gebelik olarak ilerler inş.
Bsraao Melisa35 seninki aşırı yükselmiş ikiz filan mı acaba tabi herkezde farklı ama 2 günde iki kat artması yeterli diye biliyorum sağlıkla kucağına almak nasip olur insallah