Biles canım bende ilk gebeliğimde preeklampsi yaşadım ağır preeklampsi üstelik bebeğim 32 haftalık doğdu 1580 gr 34 gün küvezde kaldı 2 gün yoğun bakımda kaldım şuan da 1,5 yaşında maşallah çok Sağlıklı, şimdi tekrar hamileyim 36+2 olduk çok şükür bunda şuana kadar bi sıkıntı olmadı her gün tansiyon takibi yapıyorum nst de iyi çıkıyor 38 haftalıkken gidicem doktor gün verecek allah nasip ederse, bide damar direncim var benim ilk bebeğim güzel kilo alamadı ama çok şükür bu haftasıyla uyumlu gidiyor rahat ol moralli ol stres yapma ve bol bol dua et rabbim zamanında sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin inşallah hepimize 🙂🤲🏻