Didem34 Kızlar 24.haftalk gebeliğim doktor tokluk sekerimi ölctürmemi istedi kahvaltı ettikten 2 saat sonra kan verdim 81 cıktı. Düsük geldi bana bu durumu yasayan var mı doktoruma yarın götürücem sonucu😥
imren91 Didem34 Neden 2 saat sonra verdiniz acaba? 1 saat sonunda bakılıyor normalde. 2 saate kadar düşmesi normal ki.
imren91 Didem34 Sağlık ocağında mı verdiniz kanı? Normalde 1 saat sonrasına bakılıyor, belki 2 saat olanı baz alacaktır doktorunuz . Ama çok da düşük değil. Sen doktorunla görüş canım o sana gerekli bilgiyi verecektir. Üzülme boşuna🌸
ssnnmmm Didem34 benim şekerim yüksek çıktığı için takip yapmamı söyledi doktor sağlık ocağıda doktorumda 1saat sonra kan değerine bakacaksın dedi 2saatte zaten düşüyor şeker yükselse bile
Didem34 ssnnmmm imren91 anladm kızlar cok tesekkür ederim. Olmadı yarında veririm kahvaltı edip 1 saat sonra kan veririm iki sonucumuda götürürüm özelde veriyorm yarım saate cıkıyor zaten. Cok sagolun saglıklı dogumlarınz olsn insallah❤️
ssnnmmm Didem34 bide kahvaltını yaparken sakın kısma sonucu yanıltmasın diye uyardılar bal kaymak zeytin peynir ekmek normalde ne yiyorsan öyle ye