Elfygmr Kızlar bugün doktora gittim 17 haftalik oldum doktorum kıza benziyor dedi hala netleşmiş olması gerekmezmiydi ne zaman emin olmalıyım
Alyaveannesi Elfygmr oyle dediyse kizdir canim bize 12 de ogrendik ve hep tam belli değil dedi ama 19 da netlesti tam olarak
mom6565 Elfygmr canım bende de aynı dert var sanki kiza benziyor dedi en son doktor ınslaalh hayirlsi olur hepimiz icin
Eayh Elfygmr devlet hastahanesiyse genelde inat ediyolar soylemek icin cok rahat %100 belli olucak bir haffa 17.hafta 11+5 te 15+3 te öğrendim
mom6565 Elfygmr ben şuan 21 haftalık oldum hicbir hazırlıkta yapamadım sırf öğrenemediğim için 30 haftada gidicem o zamn başlıcam hazırlıklara artık